Frågor om skor

Sarah skrev till mig häromdagen och frågade om jag ville hjälpa till att sprida ut dessa frågor, så att hon kan få ett stort underlag till sin matematikuppgift. Ursäkta, Sarah, det är några dagar sedan ,men här kommer dina frågor.


"Hej Ann-Christin!

Jag går sista året på gymnasiet och ska göra en undersökning i ämnet matte. Jag undersöker kvinnors vanor när det gäller skor och jag skulle vilja ha svar från kvinnor av alla sorter. Därför undrar jag om du skulle kunna publicera dessa frågor på din blogg?

Tack på förhand!
Mvh Sarah
Jag har redan nämnt att jag går sista året på IB och det är så att det alltid är en massa interna arbeten som ska genomföras i vartenda ämne. I matte ska varje elev genomföra en statistisk undersökning om vadsomhelst, och jag hade tänkt undersöka kvinnor och mäns vanor när det gäller Skor! Det lät mycket roligare än en undersökning om män och kvinnors Ica-vanor. Jag har åtta frågor och skulle bli jätte glad om så många som möjligt skulle kunna svara på frågorna. Ni får såklart vara anonyma. Tack på förhand!

Fråga 1 : Hur gammal är Du?
Fråga 2 : Kön?
Fråga 3 : Hur många par skor har Du?
Fråga 4 : Hur många skor har Du inhandlat under Oktober månad?

Fråga 5 : Hur många märkesskor äger Du?
Fråga 6 : Hur många högklackade skor äger Du?
Fråga 7 : Hur många platta skor äger Du?
Fråga 8 : Hur många sneakers äger Du?


Tack På Förhand!

uppdatering: Vad menas med märkesskor? Märkesskor är de skorna du la lite extra på, vare sig det är pengar eller tid. Vad är märkesskor för dig?

Ni får gärna svara på kommentarsidan eller skicka dina svar till mitt bloggmail
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Snurran

Det där måste jag hoppa över...Mina skor kan jag lätt räkna..;)

2006-11-09 @ 05:48:58
Postat av: Sarah

Tack Ann-Christin!!!!

2006-11-09 @ 16:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback