Svar och förklaringar

Sist jag skrev här var det körigt värre och jag var sååååååååå nervös. Anledningen var att vi på jobbet hade en invigningsfest, där jag var en av de som planerade det hela. Det har hängt över mig en längre tid, men nu är det gjort och allt gick bra. Men det tar tid och energi eftersom det planeringsarbetet går utanför mina ordinarie arbetsuppgifter. En tipspromenad hade jag också ordnat till invigningen. Alla frågor var knutna till vårt verksamhetsområde, alltså lite pedagogiskt. Utslagsfrågan var burken med gem. 100 gem hade jag lagt i burken. Själv brukar jag alltid tänka att det inte kan vara ett så jämnt tal, därför tog jag det nu. Men till festen hade jag bara 100 gem i burken, alltså inga bilnycklar i!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej nu är det helg..så gött!

Du frågade om pollen, jag vet inte riktigt men det är det mesta verkar det som, men värst är tallen!
Det sätter sig på mina luftrör..inge kul!

Ha en skön fredagskväll, kramen

Postat av: Dubbelörnen

Förstår du haft fullt upp!
Ang din undran över fotot.. Däähhh... är det bara hos oss paparazzis häckar *fniss* Sånt får man tyvärr stå ut som tonåring!

Kramar

2007-04-13 @ 18:54:48
URL: http://karljohansgarden.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja det är ju kul att det händer lite ibland.
Kul att det gick bra för dig.
ha en trevlig kväll. /pimpim

2007-04-13 @ 21:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback