100-listans fortsättning

Här kommer fortsättningen! Det är ju inget CV precis.

26.  Jag döptes först vid 9 års ålder.
27.  Jag har aldrig rökt, inte ens tagit ett bloss.
28.  Jag tycker inte om vin.
29.  Jag hatar dokusåpor.
30.  Jag kan längta till frukost, redan när jag lägger mig kvällen innan.
31.  Jag tycker det är roligt att göra den här listan.
32.  Jag är inte rädd för spindlar.
33.  Jag tycker att öl är gott.
34.  Jag tycker inte om att laga mat, men gör det varje dag.
35.  Jag har varit i Paris 4 gånger under det senaste året.
36.  Jag tycker det är obehagligt med ormar.
37.  Jag har cerise som favoritfärg på mina kläder.
38.  Jag blir tårögd när jag hör ”Ack, Värmeland du sköna”.
39.  Jag har jobbat på IKEA.
40.  Jag tycker om att lösa korsord.
41.  Jag brukar lösa Melodikrysset.
42.  Jag har krokig rygg, precis som min mamma hade och mormor och mormorsmor.
43.  Jag har ensam bott i en lägenhet på 6 rum och kök.
44.  Jag går hellre till tandläkaren än till fotografen.
45.  Jag skulle vilja göra ett Sommarprogram på radion.
46.  Jag tvättar bilen alldeles för sällan.
47.  Jag skulle vilja heta ”Vind i håret”, om jag var indian.
48.  Jag är rädd för åskan.
49.  Jag tycker om att plocka kantareller.
50.  Jag är mycket nöjd med att jag startade min blogg.

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Det här var verkligen kul, vi vet ju inte så mycket om varandra egentligen vi bloggare och det här ger ju en liten fingervisning.
Nr 29, 30, 33, 40, 50 tycker och är jag som du:)
6 rum och kök, det var inte illa, ingen trängsel då:)

Postat av: Ninni

En hel del har vi gemensamt..men jag gillar verkligen vin!!
Ack Värmeland...ja den är fin!

Ha en go fredags kväll, kram

2006-08-18 @ 15:10:11
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Anki

Om vi träffas någon gång så får väl jag och SolSkuggan dricka öl och Ninni får ta sig ett glas, eller flera, vin.
Den stora lägenheten var en tjänstebostad, till skolan i Borgvik, i Värmland.
Ha det gott!

2006-08-18 @ 15:32:51
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: Ninni

Borgvik..där är det fint!!

2006-08-18 @ 18:05:07
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Ninni

Och förresten jag tar gärna ett glas vin eller två!!

2006-08-18 @ 19:11:04
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: gunsan

Anki... 6 punkter finns ej med i mitt liv av dessa men resten... ha ha ha... och det är kanske ej ja där du säger ja och tvärtom.
Självklart "Ack Värmeland du sköna,,," jag är född där!
VÄRMLANDS-FAST-FRÅN-NU-SMÅLANDS-KRAM :)

2006-08-19 @ 19:46:05
URL: http://gobbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback