Bloggdebutant

Att jag är tant, det visste ni nog redan. Men nu är jag dessutom bloggdebutant. Jag har inte förstått varför det finns så många bloggare. Min dotter har precis börjat och tycker att jag också borde  göra det. "Du tycker ju om att skriva. Så har du många vänner som bor långt borta och som du sällan träffar. Om du börjar skriva så kan ni ju ha en bättre kontakt än bara genom julkort." Jag funderade på detta under dagen och kom fram till att det var en bra idé. Vi hjälptes åt att komma i gång. Jag klev ut i trädgården i mina lortiga, svettiga kläder och med gummistövlarna på. (Bland brännässlor och tistlar så är de bra att ha.) Där tog dottern en bild av mig. Bilden säger nog en hel del om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Margot Garmelius

Hej
toppenidé och väldigt trevgligt skrivet. Gillar verkligen ditt sätt att skriva. Kommer att gå in o läsa.
Ses vi i Ängarbo nästa lördag?
Margot

2006-07-27 @ 21:48:51
Postat av: Ninni

Jag själv har varit med i över ett år nu..jag tycker att det är vansinnigt kul att blogga, sen att människor kommer in och läser vad jag har skrivit det är ännu roligare.

PS jag är också "tant" DS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback