Vårutseende

Lovisa brukar hjälpa mig med att byta design på bloggen. Men hon är ju inte hemma nu, så jag var "tvungen" att försöka själv. Jag vill ju inte ha vinterbilderna kvar till mitten av maj, när hon kommer hem igen. Måste erkänna att det var mycket enklare än vad jag trodde. Hädanefter kommer jag säkert att byta utseende ofta, på bloggen alltså.

Lovisa och hennes kompisar har varit på Thailand i fyra veckor. Nu drar de vidare till Kambodja.
Här kan man läsa om deras äventyr.



Uppdaterat 16 mars:
Till det här inlägget fick jag kommentarer som inte gick in under rubriken kommentarer. Som ni ser står det 3, men där finns de inte. Det är alltså inte jag som tagit bort dem.
// Anki

Kommentarer
Postat av: Dubbelörnen

Kika in hos mig har lämnat en UTMANING till dig!

PS Bara man får klura tillräckligt länge så grejar man det mesta även med datorer ;)

kram

Postat av: Annika

Vad duktig du är då! Det blev ju en fin "header".
Å i em ska jag gå in och läsa om dotra, Thailand är härligt.

2007-03-16 @ 08:16:01
URL: http://amatankar.blogg.se
Postat av: Anna

Hej. Var inne på din dotters resedagbok och det var väldans vilka äventyr de är med om. Måste vara fantastiskt roligt. Men, hur folk kan sova i djungeln på ett bambugolv, det förstår inte jag, med tanke på detta med "djurlivet" de skriver om. Jag som har fobier mot kryp...Anna

2007-03-16 @ 08:52:15
URL: http://annaspytt.blogg.se
Postat av: Snurran

Härligt med vår!!

2007-03-20 @ 06:43:22
URL: http://snurran.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback